Isplata sredstava
Sredstva za sufinanciranje energetske obnove obiteljskih kuća oštećenih u potresu Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost isplaćuju korisniku jednokratno, temeljem obostrano potpisanog Ugovora o sufinanciranju energetske obnove, u roku od 30 dana od zaprimanja potpune dokumentacije kojom se dokazuje provedena obnova od potresa i provedena energetska obnova.
Obvezna dokumentacija za isplatu sredstava
Za isplatu sredstava potrebno je dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuje da je provedena obnova od potresa te da je provedena energetska obnova.
Dokument kojim se potvrđuje da je provedena obnova od potresa je jedan od navedenih:
a) Ako se energetska obnova provodi istovremeno s obnovom od potresa
U slučaju konstrukcijske obnove:
- Završno izvješće nadzornog inženjera
U slučaju nekonstrukcijske obnove:
- Rješenje o novčanoj pomoći (U1 ili U2)
- Završno izvješće nadzornog inženjera
- Zapisnik (pozitivan) o pregledu ili primopredaji obnovljene kuće (SDUOSZ)
b) Ako se energetska obnova provodi nakon obnove od potresa
U slučaju konstrukcijske obnove:
- Završno izvješće nadzornog inženjera
U slučaju nekonstrukcijske obnove:
- Rješenje ili Odluka o novčanoj pomoći (U1 ili U2)
- Završno izvješće nadzornog inženjera
- Zapisnik (pozitivan) o pregledu ili primopredaji obnovljene kuće (SDUOSZ)
Ostala obvezna dokumentacija za isplatu sredstava je sljedeća:
- Zahtjev za isplatu sredstava s izvješćem o učincima projekta (obrazac Zahtjeva je dostupan na mrežnoj stranici Fonda)
- Račun(e) izvođača radova/dobavljača opreme s detaljnim troškovnikom i iskazanim jediničnim cijenama
- Dokaz o plaćanju računa iz točke 3. (potvrda o plaćanju ili izvod iz transakcijskog računa ili potvrda banke o uplati ili uplatnica/isplatnica ili drugi odgovarajući dokaz)
- Ugovor o ustupanju potraživanja (cesiji) za prijenos obveze plaćanja izvođaču radova/dobavljaču opreme s korisnika na Fond (ako je isti sklopljen)
- Ugovor o djelu s pripadajućim obračunom troškova ili račun za izradu tehničke dokumentacije i pomoć za prijavu na poziv
- Izjava izvođača radova o jamstvenim rokovima za radove i opremu
- Atesti i certifikati (izjave o sukladnosti) za ugrađene materijale i opremu
- Fotodokumentacija obiteljske kuće nakon obnove
- Dokument kojim se dokazuje IBAN korisnika (preslika kartice računa na kojoj je vidljiv IBAN ili izvadak o stanju i prometu po transakcijskom računu ili pisana potvrda banke o IBAN-u).
- Izvješće energetskog certifikatora o provedenom energetskom pregledu nakon energetske obnove i energetski certifikat izrađen nakon energetske obnove.
- U slučaju sufinanciranja ugradnje sustava za korištenje obnovljivih izvora energije za proizvodnju toplinske:
- Završno izvješće nadzornog inženjera, za sustave nazivne snage ≥ 30 kW
- Izjava izvođača radova o jamstvenim rokovima za radove za sustave nazivne snage < 30 kW
- Tehnički list glavne komponente ugrađenog sustava
- U slučaju sufinanciranja ugradnje fotonaponske elektrane za proizvodnju električne energije:
- Izjava izvođača radova o usklađenosti izvedenih radova s glavnim projektom, za sustave u samostalnom radu (off-grid)
- Potvrda za trajni pogon izdana od operatora distribucijskog sustava (HEP ODS), za sustave u mrežnom radu
- Tehnički list glavne komponente ugrađenog sustava
Račun obvezno mora biti izdan od strane izvođača radova i mora obvezno uključivati trošak materijala, opreme i usluge izvođenja radova. Nije prihvatljivo da korisnik sam kupuje materijal ili opremu, a izvođač samo izvodi radove.
Ponude/troškovnici izrađuju se u skladu s podacima iz Obrasca tehničkog proračuna, a ako je primjenjivo i glavnom projektu. Ponude/troškovnici obvezno sadrže podatke o vrijednostima kako je definirao javni poziv (tehnički uvjet, količine, jedinične cijene i iznosi troškova).